متن آهنگ،تکست آهنگ،متن رپ

تکست آهنگ،متن آهنگ،متن عاشقانه،تکست عاشقانه

متن آهنگ،تکست آهنگ،متن رپ

تکست آهنگ،متن آهنگ،متن عاشقانه،تکست عاشقانه

متن آهنگ یک دقیقه از میلاد بابایی

milad bahrami | چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ|تکست آهنگ|متن آهنگ میلاد بابایی|تکست آهنگ میلاد بابایی|متن آهنگ یک دقیقه

متن و تکست آهنگ میلاد بابایی به اسم یک دقیقه

متن آهنگ یک دقیقه از میلاد بابایی

--------------------- پخش آنلاین -------------------

--------------------- متن آهنگ -------------------

دوباره باز دلم ازم یه قصه ساخت

هرجا رفتم چشام فقط تو رو شناخت

دوباره باز دلم تو رو نفس کشید

یلدا تموم شد و زمستونم رسید

مثل برف زمستون میشینم سر راهت

من احساست و خوندم از نگاهت

تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت

تا آخرش می مونم تکیه گاهت


تو این هوای سرد من به تو دلخوشم

فک نکنی که من پام و پس می کشم

پشت این پنجره دوباره برف نشست

با یه حس عجیب قفل غم هام و شکست

مثل برف زمستون میشینم سر راهت

من احساست و خوندم از نگاهت

تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت

تا آخرش می مونم تکیه گاهت

مثل برف زمستون میشینم سر راهت

من احساست و خوندم از نگاهت

تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت

تا آخرش می مونم تکیه گاهت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی