متن آهنگ،تکست آهنگ،متن رپ

تکست آهنگ،متن آهنگ،متن عاشقانه،تکست عاشقانه

متن آهنگ،تکست آهنگ،متن رپ

تکست آهنگ،متن آهنگ،متن عاشقانه،تکست عاشقانه

متن آهنگ جدید امین غلامی به نام سرت گرمه

milad bahrami | يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ|تکست آهنگ|متن آهنگ امین غلامی|تکست آهنگ امین غلامی|متن آهنگ سرت گرمه

متن و تکست آهنگ امین غلامی به اسم سرت گرمه

متن  آهنگ جدید امین غلامی به نام سرت گرمه

--------------------- پخش آنلاین -------------------


--------------------- متن آهنگ -------------------

سرت گرمه به رویاها دلم می خواد بیام باهــــــــات

تو اونجایی که تنها شیم من و عشقـــــم ببر همرات

سرت گرمه به این روزا نمی بینن منو چشـــــــــمات

اگه می خوای بشی عاشق بگیر دستامو تو دستات

می کنم عاشق تو رو با دســــــــــــــــــــــت خالی

خوب می دونم شب که میشه در چه حالی

رفتی قلبتو زدی به بی خیالی

باشه نیستش بعد از اینم هیچ خیالی

می کنم عاشق تو رو با دست خالی

خوب می دونم شب که میشه در چه حالی

رفتی قلبتو زدی به بی خیالی

باشه نیستش بعد از اینم هیچ خیالی


سرت گرمه به رویاها دلم می خواد بیام باهـــــــــــات

تو اونجایی که تنها شیم من و عشـــــــقم ببر همرات

سرت گرمه به این روزا نمی بینن منو چشــــــــــمات

اگه می خوای بشی عاشق بگیر دستامو تو دستات

می کنم عاشـــــــــــــق تو رو با دســـــــــــــت خالی

خوب می دونم شب که میشه در چه حالی

رفتی قلبتو زدی به بی خیالی

باشه نیستش بعد از اینم هیچ خیالی

می کنم عاشق تو رو با دست خالی

خوب می دونم شب که میشه در چه حالی

رفتی قلبتو زدی به بی خیالی

باشه نیستش بعد از اینم هیچ خیالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی